Tuesday, October 25, 2011

Cun punye......Satin Abstract Shawl

Jeng jeng jeng......




Korang jgn cebek jgn muntah jgn meluat pulak tgk aku :) Aku pakai Satin Abstract Series DQSA02 from Da' Qisya. Senang nak pakai, 1st attempt takde lah licin melilau yg boleh bikin aku naik angin. Tak panas pun. Aku pakai dari pukul 10 pg sampai 8 mlm.

Da' Qisya ni SIL aku punye blogshop and price wise memang murahlah compare blogshop lain sebab she want to make sure everybody afford nak beli & pakai yang cun2. Untung sikit2 pun jadiklah ;)

Da' Qisya dah update Batch #2 tak silap Pashmina 3 tone yang murah giler tak hingattttt & price siap ngan postage fees lagik. Korang takkan dapat that price kat blogshop lain :)



www.daqisya.blogspot.com



BTW, soon I will join her to grow the business ;) Insyaallah ;) Sooo....do visit www.daqisya.blogspot.com Kalau FB Page korang searchlah Da' Qisya & twitter DaQisya. Happy shopping.....

Layannnnnn.....














Shawl ni korang leh ikat kat leher ( jangan tercekik sudah eh) tak pun korang ikat kat handbag korang kasik berseri sikit :)

* sesapa berminat nak beli in bulk untuk berniaga ke apa e-mail kat daqisya@gmail.com

- Posted using BlogPress from my iPad

5 comments: