Thursday, May 28, 2009

My Birthday???

Hari ni umur aku dah 28thn?? Boleh tak buang 8 tukar ngan 0??Tak sukelah! Rase mcm dah tua jer.Whatever pun, i'm proud with myself. At this age I have everything that i want.I have my own house, my own car, my Adam, my fatty hubby (sorry sayang..memang kita mkin gemuks) & gud job! Alhamdullilah!

I cuti hari ni so plan nak celebrate my birthdaylah. Tp pagi2 dah bgn cuz nak kene anta my sister pg interview kat ACE Synergy@ 10am. So will while waiting, masuk office jap buat keje2 yg patut!

Around 10.00am my hubby mms this picture...

That's funny....


Then around 11.30am balik umah! Sampai umah, pelik nape sunyi jer...bila bukak pintu rupanye...SUPRISE!!! I got this....Birthday cake from my son & hubby!

Sayang..nape letak no tuh.....

Adam excited nak tiup lilin..biasalah...

Then..lepas mkn cake, we have dinner kat Madam Kwan KLCC. Shopping2 sket utk Adam.Pusing sane sini.



Then pegi Zoo Negara. Why Zoo Negara?? Cuz Adam nak jumpe Master Sifu....




Nilah Master Sifu dlm Kungfu Panda

Errmmm mcm birthday Adam pulakkan....anyway hari ni memang best even letih tak ingat!
p/s: To hubby...dun forget my present as per my wish list...hehehehe!

No comments:

Post a Comment