Saturday, July 4, 2009

Rezeki Adam...

I love weekends! Especially when Malaysia Mega Sale....We all pg MV & menshoppingkan diri utk Adam....

Clothes from Adam : 3 from GAP, 2 from Poney, 3 from Seed & 3 from Padini = 11 (hehehehe...)

Police Station Set & 2 Small Car from FastLane & 1 Transformers VCD


Pd sesape yg dah ade anak...mesti paham! Bila pg memane mesti nak beli brg utk anak dulu...same to me! I always make sure that Adam get the best things ...yelah kita keje bukan utk diri kita sorangkan! Dalam 7 thn aku dah tukar keje sampai 5 kali! Kenape?? Rasenye smua org tau napekan? Everything about SALARY!! And what I have today adalah rezeki Adam....ermm Mama sayang Adam!!

Biarlah ape org nak kata, aku ni poyo..berlagak ke membazir ke ape...anak duduk rumah pakaikan smart2... yeah Adam even tak kuar jenjalan ke mana sentiasa dress up mcm nak kuar jenjalan yee..bak kata Adam "Adam nak pakai baju handsome..." Takkan nak kuar baru pakai baju yg cantik...duduk umah pakai baju kepam kot!!

p/s: Kpd org itu (kalau ko bkak blog aku nih) aku tahu yg ko jeles kat Aku ngan Adam dr dulu lagik! Dr muka & jelingan ko kat Adam pun aku dah tahu ...tulah lain kali jgn nak kutuk2 Adam...anyway ADAM TAK KESAHHHH....

No comments:

Post a Comment