Monday, May 9, 2011

Tisu Kleenex®

Yeayy! Akhirnya parcel Kleenex Comfort Kit sampai 5/5/2011. Nasib baik ada orang dekat rumah. Kalau tidak mesti delay lagi.



Untuk pengetahuan semua, Kleenex®, telah memperkenalkan produk terbaru mereka iaitu tisu muka dan tisu tandas yang mempunyai 2 dan 3 lapisan, adalah lebih lembut tetapi masih mengekalkan kekuatan dan keselesaan para pengguna yang dihasilkan dari 100% fabrik asli dan menggunakan teknologi inovatif.

Tisu Kleenex® menjadi pilihan kami sekeluarga kerana ia adalah hiper-alergenik, yang membuatkan ia sesuai mahupun untuk kulit sensitif dan dihasilkan dari 100% fabrik asli untuk kelembutan tambahan. Ia sangat sesuai digunakan pada semua peringkat umur dan pada apa juga aktiviti harian kami sekeluarga.


Setiap bulan saya akan memastikan "stock" Tisu Kleenex® kami sekeluarga mencukupi. Di rumah, di dalam kereta, di pejabat, di dalam "handbag" mahupun di dalam beg sekolah Adam.




"Stock Bulanan" Tisu Kleenex® kami sekeluarga




Untuk Adam, saya gunakan Kleenex® Protect Hand Sanitizing Moist Wipes dan pek poket. Saya sentiasa pastikan saya mempunyai "stock" yang cukup terutama bila berada di luar rumah. Kleenex® Protect Hand Sanitizing Moist Wipes dan pek poket sangat praktikal, ringan dan sangat mudah dibawa.



Kleenex® telah menampilkan pek baru yang lebih segar berilhamkan bunga ros. Ia boleh didapati di semua pasaraya utama, pasaraya dan farmasi seluruh negara. Tisu muka Kleenex® 2 dan 3 lapisan boleh didapati dalam pek kotak dan poket, sementara tisu tandas Kleenex® 2 dan 3 lapisan boleh didapati dalam pek Jumbo dan Mega.



Design yang paling saya suka adalah tisu muka Kleenex® yang bertemakan vintaj kini juga boleh didapati dalam pek kotak! Pek poket juga sangat praktikal.Saya suka warna "pink" :)





Untuk maklumat lanjut mengenai Tisu Kleenex®, sila hubungi Talian Pelanggan Kimberly-Clark di 1-800-82-1188 (bebas tol) pada Isnin hingga Jumaat dari 9 pagi ke 5 petang.

3 comments:

  1. ermm cantiklah packaging sekarang ni kan

    ReplyDelete
  2. slm..macam mana nak dapatkan semua ni?sample kan..tq

    ReplyDelete
  3. clp:suka design vintage warna pink :)

    anonymous:ahah for review.last year penah join event kleenex then diaorg invitelah klau ade event...its up to us nak join ke idak :)

    ReplyDelete