Sunday, May 12, 2013

Furless



FURLESS ni actually waxing saloon di Jaya One. Bila masuk je dalam FURLESS ni, aku memang kagum betul dengan environment & decoration saloon ni.   Kalau nak dibezakan dengan waxing saloon lain yang penah aku pegi. Memang jauh berbezalah.Confirm korang akan rasa comfortable & relax. Pastu confirm korang terlupa kejap apa yang korang akan hadap kejap lagi :)





FURLESS ada 3 treatment room yang sangat selesa & setiap bilik mempunyai peralatan tersendiri. Dah yang pasti kita tidak perlu berkongsi dengan bilik sebelah. Korang boleh pilih ikut warna yang korang suka. Aku mestilah pilih bilik colour pink *___* 


Kepada sesiapa yang pernah waxing kat mana-mana saloon, mesti korang rasa macam pelik sikit sebab FURLESS menggunakan 3 jenis wax. Selalunya bila aku pegi waxing, therapist guna Honey Wax colour gold & "kain" entah apa namanya. Honey wax tu saloon lain sapu kat satu badan termasuk private area yang lebih sensitive. Tapi kat FURLESS wax yang akan digunakan berbeza-beza bergantung pada area. Dan korang takkan jumpa "kain" yang biasa waxing saloon gunakan tu.











Selamat mencuba & menjerit!! Wakakaka :)

1 comment: