Monday, January 3, 2011

Konsert Gemuruh DT Search & Wings Sunway Lagoon

Million thanks to Nuffnang for 2 tickets Konsert Gemuruh DT Sunway Lagoon! I just try my luck sebab my hubby adalah fanatic fan of Wings & Search sehingga kami satu family included Adam! Paling special this will be the most special gift for our 6th anniversary. Masa his 35th Birthday , I managed to get ticket for Double Trouble Concert @ Bukit Kiara on 1/5/2010 :)


Unfortunately, me tak dapat nak temankan Hubby coz you no lah mesti berhimpit2, bersesak2, berdiri for a few hours which i can't tahan especially my condition sekarang dgn batuk2 nye lagik. Soo, I bagi my ticket to my fav cousy, Abg Kembar :) BTW my cousy Kak Ina & Abg Ayoi pun joined jugak.
All black!! Mcm Kumpulan Gagak Hitam

Some pics for me yg tak masuk :P
They had some much fun *without mak buyong*

While me & my lovely sister, spend our nite at Sunway Pryramid makan, shopping, makan, makan & shopping :D



After concert. Waiting for them at J Co

Can u see my tummy?? Besarkan,hehehe managed to cover up with my hands :)

We had our supper (saya cepat lapar sekarang) at Nasi Lemak CT Garden,Kg Baru.Saya makan 2 bungkus nasi lemak.Bukan yg besar2 tu,ni yang kecik comel lote je :)

2 comments:

  1. aah..sesak gle ye DT tue, tp i pgi gak..luckily, dpt duduk, atas batu bawah pokok kelapa..hehehe...*special kes skit..heheh

    ReplyDelete
  2. sheeda:hehehe..lucky u :) i taknak spoil the moment rock kapak.mcm tak larat nak bersesak..tapi pastu makan hati :(

    ReplyDelete