Monday, October 17, 2011

Adam & Empire Lex Slide-Backdated Entry

Ye ye, sila muak dengan backdated entry yang bakal melimpah ruah sepanjang minggu dan mungkin makan bulan ini. Hah, muntah darahlah korang tgk gambar saje dengan minimal caption.Sebabnya, aku dah tak ingat sangat dah jalan cerita diri sendiri :)

Pasal Lex Slide ni sumpah aku tak berani. Bagi RM1k pun aku tak nak. Ni kalau aku naik mau muntah 3 hari 2 malam. Tapi entah macam mana Adam berani pulak masa tu. Turun sorang-sorang okeh. Pelik-pelik!




See! Muka confident betul :) Aku masa ni memang cuaklah mengalahkan aku pulak nak naik mende tu :)







Yup, tanpa Babah dia okeh.Nak pulak Adam dengar instruction



Nampak bayang saje

Tak nampak dah kat mana dia



Hilang sudahhhh...



Korang jangan tanya mana pic Adam bila dah landing sebab Babah dia dah mabuk laut. Pening lalat katanya tak dapat nak snap pic Adam. Hehhhh, sib baik aku preggy masa ni. Ada reason tak nak naik :) Walaupun sebenarnya aku kecut perut.Gayat pulak tengok dari atas.

5 comments:

  1. i tengah preggy ni, tengok pics ni dah mabuk :(

    ReplyDelete
  2. berani betul Adam ni...i plak rasa teruja nk try..hihi

    ReplyDelete
  3. berani nya... eh berapa naik ni? kat mana?

    ReplyDelete